Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво става като не са ти зацепили правилно ремъка?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво става като не са ти зацепили правилно ремъка?

    Какво става като не са ти зацепили правилно ремъка или са ти го пренатегнали.Много често се използват тези термини тук, но поне аз никъде не видях да са обяснении какви са симптомите, по които се разбира?
    Благодаря предварително.
    настояща - BMW 3er
    ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
    ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

  • #2
    В най-добрия случай колата не работи коректно, в най-лошия буталата си правят салата от клапани
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      В най-добрия случай колата не работи коректно
      Точно за това питах, не работи коректно е доста широко понятие.
      настояща - BMW 3er
      ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
      ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

      Comment


      • #4
        Не е лошо някой преди да пита да почете малко. С търсачката за секунди излизат няколко теми по въпроса.
        Ето една:
        http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... 2%E0%ED%E5
        ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
        ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
        ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
        ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

        Comment


        • #5
          Здравейте! Започвам с началото на моите мъки, които още не са отстранени.Имам Алфа 156 1.8 T.Spark, но колата от начало още ми даде доста голям разход (градско 17-1, а аз не е настъпвам и дори да е настъпя колата просто няма ряз.Почнах с диагностики, компютъра беше наред, ламбда сонадата също, свещите и ремъците бяха сменени и тн.. Оказа се, че ремъка е не е зацепен както трябва и имаше разлика 1-2 зъба.Това се оправи, но отново колата просто не върви.Казаха ми да проверя инжекцията(Mareli e), но се чудя къде може да направя качествена проверка, защото доста мъки минах.В Пловдив или София, някой сервиз да ми препоръчате, много съм отчаян, защото от доста време няма крайно решение на проблема.Колата просто не върви като за над 100коня. Благодаря Ви предварително!

          Comment


          • #6
            Отишъл ти е дебитомерът, брат
            Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

            Comment


            • #7
              А възможността за инжекциона дали си заслужава да е проверя ? Мерси все пак, защото съм крайно отчаян, пробвах почти всички варианти.Колата се колебае около 3000 -4000 оборота.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от DEKO
                Здравейте! Започвам с началото на моите мъки, които още не са отстранени.Имам Алфа 156 1.8 T.Spark, но колата от начало още ми даде доста голям разход (градско 17-1, а аз не е настъпвам и дори да е настъпя колата просто няма ряз.Почнах с диагностики, компютъра беше наред, ламбда сонадата също, свещите и ремъците бяха сменени и тн.. Оказа се, че ремъка е не е зацепен както трябва и имаше разлика 1-2 зъба.Това се оправи, но отново колата просто не върви.Казаха ми да проверя инжекцията(Mareli e), но се чудя къде може да направя качествена проверка, защото доста мъки минах.В Пловдив или София, някой сервиз да ми препоръчате, много съм отчаян, защото от доста време няма крайно решение на проблема.Колата просто не върви като за над 100коня. Благодаря Ви предварително!
                Кой ти е оправял зацепването на ремъка и ползвал ли е съответния инструмент. Ако са ти го правили без фиксиращи пети, което предполагам
                то затова колата ти е мъртвец и половината коне са на паша.... Тези мотори се зацепват правилно само с нужните пети, които фиксират положението на разпределителния вал, заради променливите фази за на газоразпределение на всмукателните клапани. Гаранция е това, оправи го и колата ще литне. Щом на диагностиката всичко е в ред и не отчита някакви грешки електрониката е ок. Инжекциона едва ли е при тези симптоми ,които казваш...Успех....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от DEKO
                  ..........Казаха ми да проверя инжекцията(Mareli e),
                  Инжекциона на тази кола не е Марели ..... много са се объркали тези, които са ти го казали...
                  97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                  .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                  Comment


                  • #10
                    Сам можеш да си провериш дебитомера,откачи буксата му и карай,ако тръгне колата,купувай нов и сменяй и сам можеш,да направиш тази операция.Колата ако се държи по същият начин и при откачена букса търси проблема на друго място.Успех.
                    TIPO 2.0 91g.
                    PUNTO 1.2 04 g.
                    156 1.8 TS 00g

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря Ви много

                      Comment


                      • #12
                        Айде сега някой от добрите хора дето се занимават със ремонти по тия коли да каже задължително ли ако не се ползват пети да избяга центровката на вала на смукателните клапани или не щото аз съм го правил без пети а със маркер но нямам оплаквания от невървене и разход , или е задължително да ходя да ми я зацепват наново.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Винаги се зацепва с пети, за всеки модел са различни, абе въобще без инструменти не става. Валове се зацепват при смяна на ангренаж и най-добре да метнеш и на вариатора едно китче щото само зацепването е 100лв.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Абе то ясно че се зацепва с пети ама аз питам дали ако е зацепен без пети е сигурно че ще избяга центровката на вала на смукателните клапани защото аз съм я правил без пети и нямам оплаквания 20к км от тогава.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Абе освен петите май мерят с някакви манометри, значи смятай за какво става въпрос
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X